جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

 

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی از تمدید یک هفته ای ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، اظهار کرد: طبق مصوبه قبلی شورای سیاستگذاری جشنواره، پایان آبان ماه آخرین مهلت برای شرکت در جشنواره ابوذر در نظر گرفته شده بود.

 

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، حجم ارسال آثار در روزهای پایانی فراخوان افزایش یافت که دریافت آثار همچنان نیز ادامه دارد.

 

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی افزود: تا پایان روز سی‌ام آبان ماه، بیش از یک هزار و ۳۰۰ اثر شامل آثار رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، نشریات دانشجویی و تولیدات چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

وی به درخواست اهالی رسانه برای تمدید مهلت ارسال آثار اشاره و خاطرنشان کرد: با وجود پایان مهلت ارسال آثار و با تصمیم گیری شورای سیاستگذاری، مقرر شد این زمان تا پایان روز 7 آذرماه تمدید شود که این زمان قابل تغییر نخواهد بود.

 

نعمتی یادآور شد: با توجه به غیر قابل تمدید بودن این زمان، از علاقه مندان درخواست داریم از این فرصت استفاده کرده و آثار خود را پیش از پایان مهلت تعیین شده به دبیرخانه ارسال کنند.

 

اضافه می‌شود، علاقه‌مندان می‌تواند آثار خود را از طریق شناسه  aboozarfestival@   و یا آدرس ایمیل aboozarfestival.kh@iran.ir به جشنواره ارسال کنند؛ ضمنا با مراجعه به کانال aboozarfestivalKH@   ضمن مطالعه آیین نامه جشنواره، فرم ارسال اثر را دریافت و مشخصات خود را درج نمایند تا به همراه اثر خود به آدرس های بالا ارسال کنند.

 

خبرنگاران همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس Aboozarfestival.com، از آخرین اخبار جشنواره مطلع شوند.

 

انتهای پیام/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی