جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

 

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی گفت: تنها 6 روز به پایان فراخوان دریافت آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر فرصت باقی مانده که از علاقه‌مندان درخواست می‌کنم ارسال آثار خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره ابوذر خراسان رضوی، سید ناصر نعمتی با اشاره به نزدیک شدن به پایان زمان فراخوان این جشنواره در سال جاری، اظهار کرد: علاقه‌مندان، ارسال آثار خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

وی ادامه داد: تجربه نشان داده حجم ارسال آثار در روزهای پایانی فراخوان جشنواره‌ها به‌حدی می‌رسد که ممکن است کار بررسی و تأیید دریافت را با مشکل مواجه کند، از این رو درخواست داریم اهالی رسانه نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

 

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با اشاره به دریافت بیش از 1300 اثر در جشنواره دوم، افزود: سال گذشته در سه محور انقلاب اسلامی، شهر و شهروندی و اقتصادی مقاومتی برای ارسال آثار اعلام شد که بیشترین آثار دریافتی در حوزه شهر و شهروندی بود.

 

وی به افزودن بخش آثار رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به تنوع رسانه‌های اجتماعی و همچنین محتوای تولید شده در بستر این شبکه‌ها، حضور فعالان این حوزه رنگ و لعاب تازه‌ای به جشنواره خواهد بخشید.

 

نعمتی، بخش آثار دانشجویی را ویژگی برجسته این جشنواره در سال جاری توصیف و اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده و علاقه‌مندی دانشجویان برای ارائه آثار رسانه‌ای، بخش آثار دانشجویی و آثار مردمی به جشنواره سوم اضافه شد که می‌تواند بستر شکوفایی استعدادهای نویی در این حوزه باشد.

 

وی افزود: این جشنواره به‌عنوان جشنواره‌ای رسانه‌ای که همه حوزه‌های قالبی رسانه را تحت پوشش قرار می‌دهد در استان تثبیت شده که روند رو به رشدی از خود نشان می‌دهد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی