جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) گفت: شهدای رسانه همپای رزمندگان اسلام، سلاح رسانه‌ای خود را به دوش کشیدند و آن صحنه‌ها را ثبت و ضبط کردند.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، علی‌اکبر افراسیابی شامگاه پنج‌شنبه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی که همزمان با ایام هفته دفاع مقدس در تالار شهر مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدای رسانه همپای رزمندگان اسلام، سلاح رسانه‌ای خود را به دوش کشیدند و آن صحنه‌ها را ثبت و ضبط کردند.

وی ادامه داد: در تاریخ چهارصد ساله ایران، امروز بهترین، ارزشمندترین و شجاع‌ترین مردانی زندگی می‌کنند که در صحنه انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده و نگذاشتند در دفاع مقدس، قطعه‌ای از ایران جدا شود چون فرمانده لایق و شایسته‌ای داشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) اضافه کرد: فرمایش امام راحل که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیب نرسید» اینجا معنا پیدا می‌کند که ولی فقیه، راهنمایی این سربازان را برعهده دارد و سابقه نداشته که یک وجب از خاک ایران را به دشمن واگذار کرده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در ثبت این وقایع برای آیندگان تلاش کنند، آن موقع دیگران متوجه می‌شوند که این دلیرمردان در دفاع مقدس چه کاری انجام داده‌اند و قطعأ شما نیز در این افتخار بزرگ و با عظمت شریک هستید که هنر خود را به کار بردید؛ ممکن است این کار شما امروز دیده نشود ولی در آینده ارزش ثبت تاریخی شما کاملأ مشخص می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی