جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر خراسان رضوی گفت: دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر رتبه اول را در میان استان‌ها در کشور به دست آورد.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، عباس محمدیان شامگاه سه‌شنبه در دیدار اعضای شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با شهردار مشهد، برگزاری این جشنواره را تحولی در عرصه رسانه استان دانست و اظهار کرد: خوشبختانه جشنواره در سال گذشته به جشنواره‌ای فاخر مبدل شد.

وی به بیان گزارشی از آغاز فرایند جشنواره سوم پرداخت و ادامه داد: اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری 17 فروردین‌ماه با نگاهی فراجناحی و صنفی تشکیل شد که نوید رقم خوردن تجربه‌ای جدید در این حوزه را می‌داد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان این‌که سال گذشته رتبه اول کشور در بین جشنواره‌های استانی به خراسان رضوی رسید، گفت: در سال جاری با بررسی و نگاه کارشناسانه دقیق‌تری به سراغ انتخاب محورهای جشنواره رفتیم تا به موضوعاتی که نیاز است رسانه‌ها بازویی برای شهر و استان باشند، مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نگاه کلان به برگزاری این جشنواره، معرفی ظرفیت رسانه‌ای استان به سراسر کشور است تا از این طریق، نیروهای جوان و با انگیزه بتوانند خودی نشان داده و رشد کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی