جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در چهار محور و 11 زیر موضوع منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، فراخوان سومین دوره این جشنواره در استان در چهار محور منتشر شد.

سید ناصر نعمتی با بیان این‌که سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در چهار محور «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «زیارت، فرهنگ رضوی و فرهنگ شهروندی»، «حمایت از کالای ایرانی» و «آسیب‌های اجتماعی و مشکلات استان» برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز دومین دوره این جشنواره در سال 96، جشنواره سوم با محورهایی وسیع‌تر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تنوع ارسال آثار در جشنواره سال گذشته و همچنین استقبال اهالی رسانه، از اعتماد آنان به جشنواره ابوذر در استان حکایت دارد که مهم‌ترین دلیل آن، استقلال در بررسی، داوری و معرفی برگزیدگان بود.

دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی تصریح کرد: در جشنواره امسال، علاوه بر آثار منتشرشده در رسانه‌های رسمی همچون رسانه ملی، روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، آثار منتشرشده در نشریات دانشجویی، تجربی، فضای مجازی و آثار آزاد نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: آثار منتشرشده از 17 اسفندماه 96 تا 30 آبان ماه 97 می‌توانند در محورها و زیر موضوعات ارائه‌شده، در جشنواره شرکت کنند.

نعمتی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که منطبق بر آیین‌نامه جشنواره است را تا تاریخ 30 آبان ماه از طریق راه‌های ارتباطی در پیام‌رسان سروش با شناسه @aboozarfestival و یا ایمیل aboozarfestival.kh@iran.ir ارسال کنند.

وی با بیان این‌که در جشنواره سوم، بیش از یک میلیارد ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند برای اطلاع از آخرین اخبار جشنواره به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی aboozarfestival.com و کانال اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس @aboozarfestivalkh مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی