جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی
http://bayanbox.ir/info/3359381106687848957/1604741316185

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی

جشنواره‌ای حرفه‌ای برای رقابت اهالی رسانه ـ نسخه آزمایشی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی
طبقه بندی موضوعی

 

پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با حضور فرمانده سپاه امام رضا (علیه السلام) و مدیران رسانه‌های استان رونمایی و فراخوان این جشنواره اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، در جلسه قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی از پوستر پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی رونمایی شده و فراخوان آن اعلام شد.

 

در این جلسه که با حضور سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (علیه‌السلام)، محسن نصرپور، مدیرکل سازمان صداوسیما خراسان رضوی و مدیران رسانه‌های استان برگزار شد، به اثرگذاری این جشنواره بر فعالیت‌های رسانه‌ها و ایجاد انگیزه در خبرنگاران استان اشاره شد.

 

عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در این نشست با بیان این‌که جشنواره ابوذر خراسان رضوی در چهار دوره گذشته روند رو به رشدی طی کرده است، اظهار کرد: این جشنواره در آغاز پنجمین دوره برگزاری آن در استان به یک رویداد رسانه‌ای پذیرفته شده از سوی اصحاب رسانه تبدیل شده و آن را در تقویم کاری خود قرار داده‌اند.

 

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود در قالب‌های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گزارش تلویزیونی، گزارش رادیویی، پادکست و آثار رادیویی، مستند، کاریکاتور، موشن‌گرافیک، انیمیشن و آثار نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان این‌که تنوع موضوعی در دوره‌های گذشته، یکی از عوامل استقبال از جشنواره به‌شمار می‌رود، گفت: آثار تولیدی باید در محورهای 10 گانه شعار سال، فرهنگ رضوی و زیارت، حقوق شهروندی، بصیرت و دشمن‌شناسی، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، گام دوم انقلاب، مثلث اقتصادی، کمک مؤمنانه و مواسات همدلی، مدافعان سلامت تعریف شده باشد.

 

وی یادآور شد: لازم است شرکت‌کنندگان، آئین‌نامه ارسال آثار را از درگاه‌های ارتباطی جشنواره دریافت کرده و پس از مطالعه، نسبت به تکمیل فرم ارسال آثار اقدام نمایند.

 

محمدیان با بیان این که مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه سال جاری خواهد بود، افزود: آثار ارسالی باید در بازه زمانی 31 آذرماه 98 تا 30 بهمن ماه 99 تولید و منتشر شده باشد.

 

برای دریافت پوستر جشنواره اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی